Sărbătorile noastre în Republica Cehă, care este cronica de un accident de familie!
5 cele mai frecvente întrebări despre vacanță
decembrie 2, 2017
Show all

Dacă muzica poate vindeca?

Dacă muzica poate vindeca

Cântec bun nu se va schimba viaţa

Muzica in viata unui om îndeplineşte mai multe funcţii esenţiale. Pentru mine personal, cel mai important lucru este că sunete şi melodii permiteţi-mi să se liniştească în jos, să-şi exprime emoţiile, tot ceea ce este greu se pronunţă. Vă permite să mutaţi la o altă lume, care are doar o singură persoană.

MĂRTURISIREA

Ultima prin navigarea site-uri web, şi exact o pagina dedicata anonim religii, istorii, am dat peste povestea unei fete care a căzut în depresie. Niciodată nu se simt complet fericit, dar atunci când ea a aflat că trupa ei iubit dragoni Imaginaţi-va juca primul său concert, ea ştia că el trebuie să meargă la el. Totul a început pentru a obţine mult mai devreme. Bilete cumpărate în ziua începerii de vânzare, planificate toate-access, ora corectă, toate la pachet, acţiuni live urmat on un regulat basis. Numai că l-a ţinut în viaţă.

Când ziua concertului, toate doresc să strice planurile ei. Deşi prins în mijlocul de cauciuc. În ciuda scurgeri de ulei la masina. Deşi dureri abdominale din cauza menstruatiei. În ciuda faptului că ea a avut un tort pe cap, pentru că în timpul concertului cineva rupt o gramada de păr. Cu toate acestea, a fost o zi perfectă pentru ea. Stii de ce? Pentru că muzica de trupa ei favorit, care nu cred despre orice altceva, dar încă cântă. Pentru prima data in de fata mea viata cu fericire. Mărturisirea sa încheiat cred că muzica vindecă toate.

Dacă muzica poate vindecaGândiţi-vă cât de multe ori aţi fost în situații dificile în viaţa ta. Când nu ştii ce să facă, şi singurul ajutor au fost doar sunete trupa preferata, melodia preferata. Setul cu cască, pe pat si zapominaliście din jur ai lumii. Un lucru frumos. Cine ar fi crezut că muzica poate influenta astfel.

Muzica este peste tot

Ai vizionat filmul August Rush? Recomand cu toata inima mea. Îmi place sunetul, mă gândesc la asta, traiesc. Poate că de aceea acest film atât de mult îmi place. Este perfect, frumoasă, foarte umană. Trebuie să recunosc acest lucru, dar când te uiţi la vărsat multe o lacrimă. Creatorii de muzică prezentate aduse in unitate; de fapt trei unităţi de bază. Viaţa pentru ei şi le puteţi vedea după ei. La sfârşitul anului ploile, care în funcţie de mine ar trebui să amintesc toată lumea, pentru care muzica nu este doar un eşantion sau acompaniament.

În cazul în care muzica este un remediu pentru tot? Este cu siguranţă o piatră de hotar la lumesc. În cazul în care vom corect dispensa, Cook, ne va permite să evadeze din lumea exterioară. Permite ca toate Statele Unite până în prezent deranjat, distanţă înlocuieşte cu trupa preferata auzit în căşti vele.

Cântec bun nu se va schimba viaţa în bine, se va schimba doar umor dvs., şi umor este capabil de a schimba viaţa.

Muzica este peste totLa data de romantism în credinţele universal constiinta foarte crom-intelegerea muzicii ca arta, al căror scop principal este de a oferi ascultător un alt fel de emotii. A luat-o, printre altele, care au părăsit sistemul de învăţământ, învăţare muzica ca parte din quadrivium, şi anume acea parte de arte liberale, care implică ştiinţă. Acest lucru a dus la dispariţia a gradului de conştientizare de natura matematyczności a muzicii, şi astfel, să fie recunoscută numai în termeni de estetică, şi aducând-o la un pur emotionala.

Este adevărat că muzica poate perfect exprimate şi invoca diferite stări emoţionale, utilizat in terapia prin muzica nu numai le vindecă, dar ajută, de asemenea, pentru a le realiza. Taina aceasta a explicat strălucit antici care această relaţie ciudate explicate de un sistem complex de musica mundana, humana, instrumentalis, care se traduce realitatea ca o consonanţă a trei tipuri de armonie.